مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-22اقتصادي

سقف افزایش نرخ اجاره 25 درصد ماند/ تمامی مشاوران املاک از هفته گذشته تعطیل هستند


امسال هم مانند سال گذشته مالکان حق افزایش نرخ اجاره تا سقف 25 درصد را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رییس تا سه ماه بعد از پایان کرونا مالکان باید قراردادهای اجاره مستاجران را تمدید کنند و حق تخلیه ملک را ندارند.

مصطفی قلی خسروی ادامه داد: امسال بازار اجاره گیج است و هنوز وضعیت کنونی بازار اجاره، خرید و فروش برای مردم و اصناف هم مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از خریداران معتقد هستند که بازار مسکن به سمت کاهش قیمت حرکت می کند، افزود: بسیاری از فروشندگان اعلام می‎کنند که در آستانه انتخابات بازار مسکن دچار افزایش قیمت خواهد شد؛ بنابراین تمایلی به خرید و فروش و یا معامله ندارند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری تصریح کرد: بررسی های صورت گرفته و پیش بینی ها نشان دهنده آن است که قیمت ها روندی کاهشی دارند و بازار اجاره و همچنین بازار خرید و فروش به سمت آرامش و کاهش قیمت حرکت می کند.

خسروی با بیان اینکه تمامی معاملات مسکن که در مشاوران املاک انجام می شوند باید از طریق کد رهگیری صورت گیرند و هیچ مشاور املاکی حق ندارد بدون کد رهگیری اقدام به انجام معامله کند، افزود: به گفته مشاوران املاک  بازار آرام است و به سمت ثبات قیمتی حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف افزایش نرخ اجاره 25 درصد ماند/ تمامی مشاوران املاک از هفته گذشته تعطیل هستند

سقف افزایش نرخ اجاره 25 درصد ماند/ تمامی مشاوران املاک از هفته گذشته تعطیل هستند