مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-22حوادث

کشف 3 تن برنج قاچاق در کردستان


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 3 تن و800 کیلو گرم برنج خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در استان کشف و ضبط شد.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس درسنندج  اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید غلام الهی بانه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این کامیون، 3 هزار و 800 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، بیش از یک  میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 504 هزار قلم داروی قاچاق در سروآباد  آزادی همچنین  از کشف بیش از 504 هزار قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک انباری در سروآباد خبرداد و اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سروآباد یک انباری محل نگهداری دارو و کود شیمیایی قاچاق شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی ماموران به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر 504 هزار و 942  قلم دارو و بیش از 2 تن کود شیمیایی فاقد مجوز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن برنج قاچاق در کردستان

کشف 3 تن برنج قاچاق در کردستان