مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-22اقتصادي

ایجاد 106 ایستگاه مطالعه دیجیتال در کتابخانه های کشور توسط آستان قدس رضوی


مسئول امور سازماندهی و توسعه منابع دیجیتال کتابخانه آستان قدس رضوی از ایجاد 97 پایگاه اشتراک کتابخانه دیجیتال و 9 ایستگاه مطالعه دیجیتال در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی کشور از سوی آستان قدس رضوی خبر داد.

- مهدی کریمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به این که برخی از منابع موجود در سامانه کتابخانه دیجیتال به دلیل مسئله حق نشر، امکان ارائه آزاد از طریق اینترنت را ندارند در سال 1399 اشتراک کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی برای 97 کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی در سطح کشور ایجاد شد که این میزان رشد 4 برابری نسبت به سال پیش از آن را نشان می دهد.

وی ادامه داد: به منظور دسترس پذیر کردن منابع دیجیتال برای پژوهشگران سراسر کشور، 9 ایستگاه مطالعه دیجیتال در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی کشور در سال گذشته راه اندازی شد که کتابخانه و مرکز فرهنگی امام زاده ابوالعباس(ع) اصفهان، اداره کل دادگستری استان خراسان رضوی، کتابخانه امام رضا(ع) گناباد، فرهنگسرای آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و کتابخانه آیت الله شهید مدرس کاشمر از جمله این مراکز است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، کریمی با اشاره به راه اندازی کتابخانه دیجیتال همراه جهت دسترسی آسان تر و سریع تر کاربران به اطلاعات و منابع کتابخانه آستان قدس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 106 ایستگاه مطالعه دیجیتال در کتابخانه های کشور توسط آستان قدس رضوی

ایجاد 106 ایستگاه مطالعه دیجیتال در کتابخانه های کشور توسط آستان قدس رضوی