مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-22سياسي

توزیع 70 هزار سبد کالای رضوی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان مازندران


دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران از توزیع 70 هزار سبد کالای رضوی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان مازندران خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی و سبد کالا به همت خادمیاران رضوی در سراسر استان توزیع می شود.

- محمداسماعیل امام زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به خدمات رسانی خادمیاران رضوی در طول ماه مبارک رمضان در مازندران اظهار کرد: در ماه رحمت جوانان و خادمیاران رضوی از نظر امام راحل به فطرت پاک انسانی نزدیک تر هستند و بهتر می توانند امام و ولایت را درک کنند با تمام توان برای خدمت رسانی به نیازمندان پای کار هستند و تلاش داریم تا با کمک هم خدمات بهتری به نیازمندان ارائه شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران از توزیع 70 هزار سبد کالای رضوی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان مازندران خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی و سبد کالا به همت خادمیاران رضوی در سراسر استان توزیع می شود.

وی گفت: 70 هزار سبد کالا در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان در نظر گرفته شده است که براساس هر سبد 500 هزار تومان قریب به 35 میلیارد تومان سبد کالا توسط خادمیاران رضوی در بین محرومان توزیع می شود.

امام زاده اضافه کرد: در ماه گذشته 100 گوسفند قربانی و به صورت بهداشتی در اختیار افراد کم برخوردار در استان مازندران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 70 هزار سبد کالای رضوی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان مازندران

توزیع 70 هزار سبد کالای رضوی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان مازندران