مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-22سياسي

زکات جمع آوری شده در قزوین از مرز 28 میلیارد تومان گذشت


رییس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین گفت: با تلاش همه دست اندرکاران و حضور و مشارکت کشاورزان و باغ داران در سال 99 میزان زکات جمع آوری شده از 28 میلیارد و 500 میلیون تومان گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، حجت الاسلام باب اله شهسواری رییس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین در نشست فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام سجاد (ع) که در سپاه ناحیه اقبالیه برگزار شد، بیان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری و تشکیل شورای زکات، سعی شده است تا دستور الهی زکات که تا حدودی به فراموشی سپرده شده بود، احیا شود.

رییس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در سال آغاز فعالیت شورای زکات در استان قزوین 10 میلیون تومان زکات جمع آوری شد و با تلاش همه دست اندرکاران و حضور و مشارکت کشاورزان و باغ داران در سال 99 میزان زکات جمع آوری شده از 28 میلیارد و 500 میلیون تومان گذشت.

وی در خصوص اهمیت زکات اظهارکرد: نباید از نقش سازنده نماز و زکات در اصلاح امور معنوی، اصلاح اندیشه ها و باورها و رشد فکر و فرهنگ مردم، اصلاح منش و اخلاق فرد و جامعه و مدیریت آن، اصلاح امور اقتصادی جامعه، زدایش خودخواهی و احیای حس نوع دوستی و مردم خواهی و رابطه تنگاتنگ نماز و زکات با دو اصل نظارت عمومی در زندگی جامعه و مدیریت به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکات جمع آوری شده در قزوین از مرز 28 میلیارد تومان گذشت

زکات جمع آوری شده در قزوین از مرز 28 میلیارد تومان گذشت