مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-22پزشكي

انجام بیش از 13 هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز


رییس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت : با وجود شیوع کرونا ویروس طی یکسال گذشته بیش از 13 هزار مورد عمل جراحی در گروه های مختلف پزشکی در این مرکز به انجام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مسعود فقیه دینوری امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت : این بیمارستان از آغاز بحران بیماری کوید 19 به عنوان مرکز اصلی مراقبت از بیماران مداوم ارائه گردیده و هیچ بیماری به سایر مراکز درمانی ارجاع داده نشده است.

دینوری اضافه کرد: بزرگترین مرکز دیالیز خاورمیانه با  دارا بودن بیش از 122 تخت دیالیز تعطیل نگردیده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به  بیماران دیالیزی ارائه خدمت کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات اورژانسی در این مرکز با تفکیک اورژانس کرونایی و غیر کرونایی فعال می باشد ابراز داشت : مرکز امام رضای تبریز بزرگترین مرکز آموزشی درمانی شمال غرب کشور بوده و بزرگترین ساختمان اورژانس شمال غرب کشور را نیز دارا می باشد از این رو درصد قابل توجهی از مراجعات اورژانسی را به خود اختصاص داده است بنابراین با تفکیک اورژانس کرونایی و غیر کرونایی تلاش کردیم خدمات اورژانسی را متوقف نکنیم.

مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز هم اکنون با بیش از 200 بیمار کرونایی بستری درصد قابل توجهی از بیماران کرونایی را پذیرش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 13 هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز

انجام بیش از 13 هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز