مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-22فناوري

سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار ارومیه راه اندازی شد


سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار با دستور مجید آقازاده شهردار ارومیه برای ارتباط بی واسطه توسعه یافته و ایجاد شده و بستری مناسب برای افزایش اعتماد عمومی به شهرداری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، سامانه ارتباط مستقیم و بی واسطه شهروندان با شهردار ارومیه از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی شد.

این سامانه با دستور مجید آقازاده شهردار ارومیه برای ارتباط بی واسطه توسعه یافته و ایجاد شده و بستری مناسب برای افزایش اعتماد عمومی به شهرداری خواهد بود.

در این سامانه امکان ثبت پیام های شهروندان با درج مشخصات هویتی شان میسر شده و شهردار ارومیه به طور مستقیم درخواست های شهروندان را به مناطق و سازمانها ارجاع و دستورات لازم برای پیگیری سریع را صادر می کند و همچنین شهروندان می توانند آخرین وضعیت درخواست ها و پیام های ارسالی خود را بررسی و پیگیری کنند.

برای دسترسی به این سامانه، شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی shahrdar.

urmia.

ir امور خود در موضوعات مختلف شهری را پیگیری کنند.

این اقدام در راستا و تداوم سیاست های شهر هوشمند و شفاف ازی امور در شهرداری ارومیه و ارتباط مستقیم با مردم عزیز انجام گرفته که نقش مهمی در کاهش مراجعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار ارومیه راه اندازی شد

سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار ارومیه راه اندازی شد