مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-22اقتصادي

زیرساخت های گردشگری استان سمنان تسهیلات خسارت کرونا دریافت کردند


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: تسهیلات جبران خسارت کرونا برای 113 پرونده تاسیسات گردشگری در یک سال اخیر پرداخت شده است.

- حمید رضا دوست محمدی در گفتگو با کرونا حفظ کنند.

کاهش چشم گیر سفرهای نوروزی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از کاهش 96 درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان خبر داد و بیان کرد: یکی از مهمترین دلایل کاهش درآمد و ضررهای اقتصادی که واحدهای گردشگری داشتند، این کاهش چشم گیر محسوب می شود.

دوست محمدی با بیان اینکه از 28 اسفند 99 تا 13 فروردین امسال، 13 هزار و 747 مسافر در تأسیسات گردشگری مجاز اقامت داشته اند، ابراز کرد: علی رغم رعایت شیوه نامه ها در راستای سفر هوشمند و مسئولانه و اتخاذ این سیاست که در ایام نوروز فقط موزه ها و اماکن تاریخی رسمی و تحت نظارت اداره کل که قابلیت کنترل و تدابیر لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی را داشتند، باز باشند، بازهم شاهد کاهش چشم گیر گردشگر بودیم.

وی با بیان اینکه درمجموع، ضریب اشغال واحدهای اقامتی مجاز استان 23 درصد بوده که این رقم نسبت به سال قبل از شیوع کرونا 96 درصد افت داشت، تاکید کرد: زیرساخت های گردشگری به دلیل کرونا شرایط نامطلوبی را پشت سر می گذرانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری استان سمنان تسهیلات خسارت کرونا دریافت کردند

زیرساخت های گردشگری استان سمنان تسهیلات خسارت کرونا دریافت کردند