مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-22دانش

برنامه های پیشگیری از اعتیاد وزارت علوم اعلام شد


سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: تقویت مشاوره آن لاین، مشاوره هات لاین و مشاوره تلفنی جزو برنامه های مداخله و مشاوره ای پیشگیری از اعتیاد وزارت علوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه مجازی کارگروه برنامه های پیشگیری از اعتیاد در دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

مجید صفاری نیا در این جلسه که با 2 موضوع برنامه های مرتبط با افزایش سواد پیشگیری از اعتیاد به سیگار، نیکوتین، الکل، قلیان، مواد مخدر، دارو و فضای مجازی و برنامه های مداخله و مشاوره ای بود، درباره جمعیت هدف این برنامه، اظهار داشت: تمرکز این برنامه بر جمعیت هدف دانشجویان، خانواده ها، کارکنان، همیاران، استادان، مدیران حراست و خوابگاه ها هستند.

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، تهیه مالتی مدیا، پکیج های آموزشی دوره ابتدایی و دبیرستان، بروشورهای اطلاع رسانی، کتاب، خودآموز، سمپوزیوم، وبینار، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان، کارکنان، استادان و مدیران، آموزش گروه های همسال و به کارگیری شبکه های اجتماعی، آموزش گروه های مدیران و مسئولان دانشگاهی، تهیه اطلس اعتیاد به تفکیک مصرف و استان و طرح آگاه سازی ملی پیشگیری از اعتیاد را جزو برنامه های مرتبط با افزایش سواد پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پیشگیری از اعتیاد وزارت علوم اعلام شد

برنامه های پیشگیری از اعتیاد وزارت علوم اعلام شد