مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-22اقتصادي

مستمری کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران 2 برابر شد


مستمری کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران 125 درصد و رقمی حدود 2 برابر افزایش یافته است که از سوی وزارت دفاع پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به افزایش حقوق سربازان وظیفه در سال جدید و در اجرای قانون خدمت وظیفه عمومی اظهار داشت: میانگین حقوق سربازان از 440 هزار تومان به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است.

امیر حاتمی یادآور شد بر اساس این قانون حداقل حقوق کارکنان وظیفه در مناطق عادی یک میلیون و 50 هزار تومان و حداکثر آن 4 میلیون تومان در مناطق عملیاتی خواهد بود.

وی افزود: با تامین منابع مصوب قرارگاه مهارت آموزی سربازان، امکان آموزش ها و تخصص های کاربردی برای مهارت آموزی در رشته های متنوع در طول خدمت سربازی فراهم شده است.

امیر سرتیپ حاتمی خاطرنشان کرد: از اقدامات ارزشمند دیگری که در سال جدید و از فروردین ماه اجرایی شد افزایش پرداخت مستمری کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران است که 125 درصد و رقمی حدود 2 برابر افزایش یافته و از فروردین امسال توسط صندوق رزمندگان وزارت دفاع پرداخت شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 1400 پرداخت کمک معیشتی به بخشی از رزمندگان تحت پوشش که احراز جانبازی داشته اند با آمار حدود 36


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران 2 برابر شد

مستمری کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران 2 برابر شد