مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-04-22سياسي

دنبال کردن پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی مهمترین مأموریت سپاه است


فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب نهادی بر گرفته از مردم بوده و متناسب با شرایط زمانی و نیاز روز جامعه آماده انجام مأموریت های متعدد است، - سردار رضا پورشمسی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با تبریک فرا رسیدن دوم در بحث حکمرانی مبنتی بر ارزش های دینی و اسلامی بود و همین امر ساختاری بوجود آورده که در آن تفاوت های اساسی با سایر حکمرانی هایی که بر مبنای غیردینی طراحی شدند وجود دارد.

مأموریت سپاه حراست همه جانبه از انقلاب اسلامی است فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در ادامه گفت: مبانی فکر و اندیشه ای حضرت امام برای تشکیل حکومت اسلامی برپایه ولایت مطلقه فقیه تشکیل شده است.

سردار پورشمسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی مردمی و برگرفته از تفکر جهادی دانست و تصریح کرد: این نهاد انقلابی به فرمان امام خمینی ره به منظور حراست همه جانبه از دستاوردهای نظام و ارزش های انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنبال کردن پیشروندگی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: سپاه پاسداران در تمام عرصه هایی که منجر به تداوم، تقویت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران می شود دارای مأموریت بوده و هرجایی که نیاز به کمک داشته باشد گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال کردن پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی مهمترین مأموریت سپاه است

دنبال کردن پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی مهمترین مأموریت سپاه است