مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 01:552021-04-21اقتصادي

دیواری کوتاه تر از اصناف نیست/ دیگر کشش تعطیلی نداریم


دیواری کوتاه تر از اصناف نیست و با هر تغییر رنگ بندی وضعیت کرونایی، اولین ترکش ها به اصناف می خورد در حالی که نقش اصناف در شیوع کرونا کمتر از پنج درصد است.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف کرمان گفت: دیواری کوتاه تر از اصناف نیست و با هر تغییر رنگ بندی وضعیت کرونایی، اولین ترکش ها به اصناف می خورد در حالی که نقش اصناف در شیوع کرونا کمتر از پنج درصد است.

یوسف جعفری شامگاه اول اردیبهشت با اشاره به وضعیت اصناف در ایام شیوع کرونا و حمایت های دولت از این قشر اظهار کرد: ستاد ملی کرونا تسهیلاتی برای اصناف در نظر گرفت اما متاسفانه در کرمان کسی نتوانست از تسهیلات استفاده کند و شاید کمتر از 10 درصد از اصناف کرمان توانستند این تسهیلات را دریافت کنند.

وی افزود: بارها اعلام کردیم که ای کاش تصمیم گیری به استان ها واگذار می شد زیرا ستاد ملی نسخه واحد برای کل کشور می پیچد و تصمیم گیران در تهران هستند و وضعیت کرمان و شهرهای کوچک استان را نمی بینند.

جعفری تصریح کرد: استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان است و بهتر بود ایشان تصمیم می گرفت و حتی معتقدیم فرماندار در شهرستان بهتر وضعیت را می داند و بنا به وضعیت خاص هر شهرستان می تواند تصمیم بگیرد تا اصناف آسیب کمتری می دیدند و در ایام شیوع کرونا، به دلیل اینکه تصمیم بومی نبود، آسیب زیادی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیواری کوتاه تر از اصناف نیست/ دیگر کشش تعطیلی نداریم

دیواری کوتاه تر از اصناف نیست/ دیگر کشش تعطیلی نداریم