مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 01:102021-04-21سياسي

طرح استیضاح وزیر بهداشت اقدامی غیرکارشناسی است/باید قدردان زحمات کادر درمان باشیم


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان را امری غیرکارشناسی و آسیب زا دانست.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان را امری غیرکارشناسی و آسیب زا دانست.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در شرایطی که کرونا تمامی مناطق کشور را قرمز کرده است و همین امر تلاش و جانفشانی های کادر درمان و بهداشت را دوچندان کرده، طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان به هیچ وجه به صلاح نبوده و اقدامی غیر کارشناسی است.

وی با بیان اینکه کادر درمان و بهداشت در طول این مدت تمامی تلاش خود را به کار بسته اند، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی نیز به رکن اساسی دولت برمی گردد که نتوانسته به درستی به نظرات کارشناسی وزیر بهداشت و درمان عمل کند و زیر سوال بردن عملکرد وزارت بهداشت و درمان تنها عایدی آن ضعیف شدن و خستگی تمامی تلاشگران این عرصه است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان به نتیجه نخواهد رسید، عنوان کرد: به طور حتم اگر وزیر بهداشت و درمان به مجلس بیاید صحبت های زیادی دارد و مسائل را شفاف مطرح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اکنون زمان پشتیبانی و تقدیر از عملکرد تمامی کادر درمان و بهداشت است نه اقدامات غیرکارشناسی، اظهارکرد: بیانیه تقدیر و تشکر 100 نفر از نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استیضاح وزیر بهداشت اقدامی غیرکارشناسی است/باید قدردان زحمات کادر درمان باشیم

طرح استیضاح وزیر بهداشت اقدامی غیرکارشناسی است/باید قدردان زحمات کادر درمان باشیم