مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 23:152021-04-21بين الملل

حمله موشکی به نزدیکی تأسیسات هسته ای دیمونا اسراییل+فیلم


خبرگزاری شهاب به نقل از ساکنان جوامع بادیه نشین در نزدیکی دیمونا نوشت: «خانه های ما به دلیل انفجاری که پس از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار رخ داد، - با این حال روزنامه نگار صهیونیست الموج بویکر مدعی است: هیچ موشکی از نوار غزه شلیک نشده است .

خبرنگاران صهیونیست گزارش دادند، از منطقه مابین بئر السبع و دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی صدای آژیر هشدار حمله موشکی شنیده می شود که به گفته آنها، این منطقه برای حملات موشکی معمول نیست.

خبرنگار روزنامه جروزالم پست نوشت: صدای چندین انفجار در اورشلیم (قدس اشغالی)، مودیعین، رخووت، کریات اونو، بئر السبع و چند منطقه دیگر به گوش می رسد.

گزارش هایی از به کار رفتن سامانه پدافندی پاتریوت نیز منتشر شده است .

با اینکه هنوز منبع این انفجارها مشخص نیست اما گزارش های تایید نشده حاکی از آن است که سامانه پدافندی پاتریوت، یک فروند موشک را در نزدیکی تأسیسات هسته ای دیمونا رهگیری کرده است.

خبرنگار شبکه 13 تلویزیون اسراییل از قدس اشغالی گزارش داد: ساکنان اورشلیم (قدس اشغالی) و مودیعین در شمال و جنوب از ترس از دست دادن جان خود، به لرزه افتادند خبرگزاری شهاب به نقل از روزنامه نگار اسراییلی بوعز جالون نوشت: نیروهای ذخیره ارتش اسراییل به حالت آماده باش درآمده اند و انتظار می رود که موشک از سوریه شلیک شده باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی به نزدیکی تأسیسات هسته ای دیمونا اسراییل+فیلم

حمله موشکی به نزدیکی تأسیسات هسته ای دیمونا اسراییل+فیلم