مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-04-21اقتصادي

بکارگیری فناوری پرداخت با کف دست آمازون در فروشگاه های آمریکا


شرکت آمازون با رونمایی یک فناوری، به خریداران امکان می دهد کف دست خود را اسکن کرده و آن را به کارت اعتباری یا حساب کاربری آمازون خود مرتبط کرده و پول کالاهای خریداری شده را پرداخت کنند.

- شرکت آمازون با رونمایی یک فناوری، به خریداران امکان می دهد کف دست خود را اسکن کرده و آن را به کارت اعتباری یا حساب کاربری آمازون خود مرتبط کرده و پول کالاهای خریداری شده را پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمازون فناوری پرداخت با کف دست را در بعضی از شعب فروشگاههای زنجیره ای هول فودز نزدیک دفتر مرکزی آمریکای خود عرضه کرد که به خریداران کمک می کند صورتحساب خریدشان را سریعتر پرداخت کنند.

این فناوری آمازون وان نام دارد و پس از تنظیمات اولیه که کمتر از یک دقیقه زمان می برد، خریداران می توانند دستشان را در بخش رجیستر اسکن کنند تا بدون نیاز به باز کردن کیف پول، پول مواد غذایی که خریده اند را پرداخت کنند.

آمازون برای نخستین بار این فناوری را اواخر سال گذشته عرضه کرد و در آن زمان اعلام کرده بود که این فناوری می تواند در استادیومها، ساختمانهای اداری و سایر فروشگاهها مورد استفاده قرار گیرد.

آمازون تاکنون از این فناوری در چندین فروشگاه بدون صندوق خود استفاده کرده و اعلام کرده است که هزاران نفر برای استفاده از آن ثبت نام کرده اند اما آمار مشخصی ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری فناوری پرداخت با کف دست آمازون در فروشگاه های آمریکا

بکارگیری فناوری پرداخت با کف دست آمازون در فروشگاه های آمریکا