مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-04-21دانش

برپایی کارگاه های آموزشی اینوتکس آکادمی همزمان با اینوتکس 2021


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس 2021 است که در آن باحضور صاحب نظران اکوسیستم فناوری و نوآوری، دانشجویان و استارت آپ ها به آموزش و انتقال مفاهیمی، - با اعلام دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2021، علاقه مندان تا 4 اردیبهشت ماه می توانند برای ثبت نام و حضور در بخش آکادمی این نمایشگاه اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس 2021 است که در آن باحضور صاحب نظران اکوسیستم فناوری و نوآوری، دانشجویان و استارت آپ ها به آموزش و انتقال مفاهیمی، چون کارآفرینی و کسب وکار پرداخته می شود.

این دوره ها به صورت متمرکز جهت آموزش تکنیک ها و مهارت های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آن ها برگزار می شود.

نقشه راه توسعه بین المللی کسب و کارها ، اعتبارسنجی ایده و ساخت MVP ، نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز و BABOK در فضای کسب و کار ایران از موضوعاتی است که در اینوتکس آکادمی به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

اینوتکس آکادمی همزمان با دهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری از 28 الی 31 اردبیهشت ماه 1400 در سالن اجتماعات مجتمع سراجِ پارک فناوری پردیس برگزار می شود و شرکت کنندگان برای حضور در این کارگاه ها می توانند تا 4 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کارگاه های آموزشی اینوتکس آکادمی همزمان با اینوتکس 2021

برپایی کارگاه های آموزشی اینوتکس آکادمی همزمان با اینوتکس 2021