مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-21اجتماعي

آغاز آبیاری سنواتی پروژه های بیابان زدایی در میامی


رییس اداره آبخیزداری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: آبیاری سنواتی پروژه های بیابان زدایی در مناطق صدرآباد – کلاته فرهنگ و استربند این شهرستان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، محمدعلی رضایی اظهار کرد: آبیاری سنواتی پروژه های بیابان زدایی در مناطق روستای کلاته فرهنگ 126 هکتار و روستای استربند 185 هکتار و صدرآباد 380 هکتار در حال اجرا است.

وی حفظ و نگهداری از تاغ زارهای ایجاد شده را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این تاغ زارها که به عنوان جنگل کاری دست کاشت بیابانی در کشور منحصربه فرد است، طی سال های گذشته و با زحمات بسیار و صرف هزینه زیاد ایجاد شد که مراقبت و نگهداری از این عرصه ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

رییس اداره آبخیزداری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی خاطرنشان کرد: مراقبت و نگهداری از این پوشش های ایجاد شده که شامل اقداماتی همچون مبارزه با آفات و جوان سازی جنگل ها می شود، نیازمند تأمین اعتبارات مربوطه است که در این زمینه حمایت و همکاری مسؤولان و دستگاه های ذی ربط را می طلبد.

انتهای پیام/74007/ز/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آبیاری سنواتی پروژه های بیابان زدایی در میامی

آغاز آبیاری سنواتی پروژه های بیابان زدایی در میامی