مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-21اقتصادي

مصوبات ستاد ملی کرونا متناسب با شرایط هر منطقه بومی سازی شود


معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا متناسب با شرایط هر منطقه بومی سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحاد و در مرحله هشدار است، گفت: تنها راه بازگشت به مرحله عادی اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون در نظر گرفتن هیچ استثنایی است.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه حضور یک سوم کارمندان ادارات در محل کار در شهرهای با وضعیت کرونایی قرمز هم باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی باشد، اظهار داشت: متأسفانه پیک موجود به صورت آسانسوری بالا می رود و به صورت مقطعی و با شیب کم کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه بخش مذهبی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی خوب عمل کرده است، ابراز داشت: ما همه باید آبرویمان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفتار و رفتارهای رهبر معظم انقلاب باشد.

درویشی با بیان اینکه بیمار مبتلا به کرونا نباید در جامعه رها شود، تصریح کرد: اینگونه بیماران باید با شیوه های مختلف رهگیری شوند و اگر آنها قرنطینه را نقض کردند باید با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه حتی اگر لازم باشد باید اسامی ناقضان قرنطینه هم اعلام شود، تاکید کرد: طرح غربالگری شهید سلیمانی را به منظور پایش افراد مشکوک به کرونا جدی گرفت و آن را باید با تمام توان انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات ستاد ملی کرونا متناسب با شرایط هر منطقه بومی سازی شود

مصوبات ستاد ملی کرونا متناسب با شرایط هر منطقه بومی سازی شود