مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-21دانش

دانشگاه آزاد زرند به دنبال ایجاد کدرشته های جدید در حوزه علوم پزشکی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سمنبر میرزایی رییس دانشگاه آزاد زرند در خصوص افزایش رشته های تحصیلی این واحد، گفت: در مورد افزایش رشته ها در دو سال متوالی تلاش هایی انجام شد و سال 1398 با طرح تعاون توفیق افزایش جذب بیش از هشت درصدی داشتیم و در سال .

- رییس دانشگاه آزاد زرند گفت: پیگیری کد رشته های جدید به ویژه در حوزه علوم پزشکی و مقطع کارشناسی ارشد از اولویت های این واحد دانشگاهی در سال 1400 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سمنبر میرزایی رییس دانشگاه آزاد زرند در خصوص افزایش رشته های تحصیلی این واحد، گفت: در مورد افزایش رشته ها در دو سال متوالی تلاش هایی انجام شد و سال 1398 با طرح تعاون توفیق افزایش جذب بیش از هشت درصدی داشتیم و در سال 1399 هم با وجود شرایط سخت کرونایی و اقتصادی مردم، باز هم جذب دانشجو خوب بود و کد رشته جدید ایمنی صنعتی و محیط کار برای واحد زرند تصویب شد.

میرزایی با بیان اینکه تصویب رشته هایی در مقطع کارشناسی ارشد و برخی کارشناسی ها در دستور کار این واحد دانشگاهی است، افزود: در گروه روانشناسی و الهیات استادیار داریم و امکان افزایش کدرشته های ارشد و یا دکتری وجود دارد و اگر مساعدت شود، چشم انداز آینده مطلوب است به ویژه با درخواست رشته علوم پزشکی در اواسط سال از نماینده شهرستان در مجلس شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد زرند به دنبال ایجاد کدرشته های جدید در حوزه علوم پزشکی است

دانشگاه آزاد زرند به دنبال ایجاد کدرشته های جدید در حوزه علوم پزشکی است