مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-21دانش

براتی: با تکرار تجربه مذاکرات برجام ضربه محکم تری از ضربه ترامپ خواهیم خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود براتی، کارشناس مسائل تحریم در نشستی که با عنوان دیپلماسی مقتدر و عزتمند چرا و چگونه؟ از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در خبرگزاری دانشجو برگزار شد، - یک کارشناس مسائل تحریم گفت: ما با مذاکره و تکرار تجربیات گذشته ضربه محکم تری از ضربه ترامپ خواهیم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود براتی، کارشناس مسائل تحریم در نشستی که با عنوان دیپلماسی مقتدر و عزتمند چرا و چگونه؟ از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در خبرگزاری دانشجو برگزار شد، گفت: برجام مانند درختی است که ثمر نمی دهد و هر چه قدر هم پای آن بنشینیم میوه نخواهد داد؛ با این وجود نشستن پای برجام به منزله اتلاف عمر است.

وی با بیان اینکه برجام حاصل یک پاسخ غلط به یک سوال غلط است، افزود: درد واقعی ما مشکلات اقتصادی است، اما در پی این مشکلات یک سوال غلط مطرح شد؛ مبنی بر اینکه تحریم ها عامل اصلی مشکلات است و در پی آن هم یک پاسخ غلط داده شد مبنی بر اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید مذاکره کنیم تا بتوانیم با رفع تحریم ها بر مشکلات فائق بیاییم؛ از این رو ما عملا در دام مذاکره افتادیم؛ البته مذاکره یک خواست عمومی بود و روحانی آن را نمایندگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براتی: با تکرار تجربه مذاکرات برجام ضربه محکم تری از ضربه ترامپ خواهیم خورد

براتی: با تکرار تجربه مذاکرات برجام ضربه محکم تری از ضربه ترامپ خواهیم خورد