مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-21سياسي

عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس توجیه منطقی ندارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس هیچ توجیه منطقی ندارد، خواستار تجدید نظر در این تصمیم غیرکارشناسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس، گفت: تصمیم برای عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس هیچ توجیه منطقی ندارد و در شرایط عادی هم جاده های شهری و بین شهری مملو از خودروهای در حال تردد است.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به ویژه شیعیان جهان در این ماه ضیافت الله و با انتقاد از تصمیم عجولانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و اهمیت این روز با توجه به شرایط امروز ملت مسلمان، مظلوم و رنجدیده فلسطین اشغالی برهمگان آشکار است.

وی در ادامه افزود: قابل توجه است که مترو هر روز با این حجم جمعیت زیر سقف کوتاه و یا ترافیک خودرویی در سطح شهر مجاز است اما راهپیمایی خودرویی روز قدس در شهرستان و در فضای باز باید لغو گردد از شورای هماهنگی درخواست می شود نسبت به این تصمیم غیرکارشناسانه تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس توجیه منطقی ندارد

عدم برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس توجیه منطقی ندارد