مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-04-21پزشكي

شناسایی 646 مبتلای جدید به کرونا در استان مرکزی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین یافته های آزمایشگاهی، 646 مورد ابتلای جدید به کووید 19 در شبانه روز اخیر شناسایی شده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین یافته های آزمایشگاهی، 646 مورد ابتلای جدید به کووید 19 در شبانه روز اخیر شناسایی شده که بیانگر شیب تند و صعودی شیوع کرونا در این استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر سید محمد جمالیان روزچهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 63 نفر از بیماران کووید 19 شناسایی شده به دلیل وخامت حال در بیمارستان های استان بستری شده اند و مراقبت های درمانی ویژه برای آنان انجام می شود.

وی بیان کرد: 583 نفر از بیماران کووید19 جدید نیز به صورت سرپایی درمان شده اند و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش در منزل قرنطینه باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون با احتساب موارد جدید به 50 هزار و 234 نفر رسیده است.

دکتر جمالیان اظهار داشت: 18 نفر از بیماران کووید 19 استان نیز در شبانه روز اخیر بر اثر این بیماری جان باخته اند و شمار فوتی های این استان یک هزار و 689 نفر رسیده است.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه پارسال آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 646 مبتلای جدید به کرونا در استان مرکزی

شناسایی 646 مبتلای جدید به کرونا در استان مرکزی