مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-21دانش

فراخوان مدرن سازی پوشش های سنتی


فراخوان سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه توانمندی های دانشجویان دختر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دبیرخانه این رویداد، فراخوان سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی با هدف الگوسازی در زمینه مد و لباس در حوزه های زندگی اجتماعی دانشجویان با هدف افزایش غرور ملی، ایجاد زمینه های ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار در حوزه مد و لباس و صنایع دستی و حمایت از طراحان نوپا و دانشجو در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال و تقویت امید به آینده منتشر شد.

بخش های رقابتی این دوره از نمایشگاه شامل سه بخش طراحی، الگوسازی و دوخت لباس بانوان با استفاده از به روزرسانی یا استفاده مدرن از دست بافته ها و رودوزی های سنتی، طراحی، الگوسازی و دوخت لباس های بانوان با تمرکز بر لباس های قومی (به روز رسانی یا استفاده مدرن از لباس های اقوام با توجه به کاربرد الگوی آنها با ذکر شناسنامه کار) و هنرهای پوشیدنی شامل تولیدات صنایع دستی مرتبط با مد و لباس (زیورآلات، کیف، کفش، کمربند و .

) است.

همچنین رویکردهای این نمایشگاه ملی، الگوها و سبک های اصیل و نوین ایرانی ـ اسلامی در پوشش مبتنی بر نمادهای فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی، معرفی وجهه مدرن هنر ایرانی در هنرهای پوشیدنی، مدرن سازی پوشش های سنتی و قومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مدرن سازی پوشش های سنتی

فراخوان مدرن سازی پوشش های سنتی