مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-21سياسي

جزییاتی از نمایشگاه مجازی قرآن کریم


معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جزییات برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم، گفت: انتظار از جامعه بزرگ قرآنی استان حضور فعال در این نمایشگاه است.

- حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کاظمی نسب با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن کریم به صورت مجازی، اظهار کرد: نمایشگاه مجازی قرآن کریم به مدت 10 روز از یازدهم تا بیستم اردیبهشت مصادف با هجدهم تا بیست وهفتم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم اکنون شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری این دوره از نمایشگاه به صورت فیزیکی شده این دوره از نمایشگاه به صورت مجازی در دسترس عموم علاقه مندان قرار می گیرد.

کاظمی نسب با تاکید بر این که انتظار از جامعه بزرگ قرآنی استان حضور فعال در زمان برگزاری نمایشگاه قرآن است ، تصریح کرد: امیدواریم همانطور که شاهد استقبال خوب مردم در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران بودیم شاهد این مهم در نمایشگاه مجازی قرآن و عترت باشیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه به فعالیت های قرآنی در خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: نقش استان در این نمایشگاه هم افزایی و تعامل با ستاد اجرایی نمایشگاه تهران است و تلاش می کنیم در زمینه اطلاع رسانی نمایشگاه مجازی قرآن و عترت اقداماتی به موقع در استان انجام دهیم تا همه دانشجویان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از نمایشگاه مجازی قرآن کریم

جزییاتی از نمایشگاه مجازی قرآن کریم