مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-21سياسي

زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان مرکزی به تعویق افتاد


معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از تعویق زمان برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان مرکزی خبر داد.

- علیرضا حاجعلی بیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: زمان برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان مرکزی که پیش از این قرار بود فردا اول اردیبهشت ماه برگزار شود، به دلیل لزوم داشتن فرصت کافی برای بررسی شرایط و مدارک هر یک از متقاضیان عضویت در خانه مذکور و نیز کاندیداهای این انتخابات به تعویق افتاد.

وی تصریح کرد: زمان برگزاری انتخابات پس از آماده شدن شرایط لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: خبرنگارانی که عضویت آنان در خانه به دلایلی با چالش مواجه شده، در فرصتی که برای اصلاح به آنها داده خواهد شد می توانند نسبت به اصلاح نقایص پرونده خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس افرادی که قصد اعلام نامزدی داوطلبی برای انتخابات داشتند از 18 تا 26 فروردین ماه 1400 مهلت ثبت نام داشتند، همچنین بر اساس اعلام اداره ارشاد بررسی شرایط نامزدها از 18 تا 29 فروردین ماه 1400، زمان بررسی اعتراض ها از 25 تا 30 فروردین ماه، اعلام انصراف از نامزدی از 18 تا 29 فروردین ماه، معرفی نامزدها از 31 فروردین و زمان برگزاری انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان مرکزی به تعویق افتاد

زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان مرکزی به تعویق افتاد