مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-04-21سياسي

تجلیل آیت الله رییسی از ارتش برای کسب رتبه برتر سلامت مالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه صبح امروز (چهارشنبه) بمناسبت روز ارتش و در آستانه سالروز شهادت شهید سپهبد سید محمدولی قرنی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش حضور یافت و در .

- بخش هایی از آخرین دستاورد ها و توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، بصورت ویدیو کنفرانسی از نقاط مختلف کشور به آیت الله رییسی ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه صبح امروز (چهارشنبه) بمناسبت روز ارتش و در آستانه سالروز شهادت شهید سپهبد سید محمدولی قرنی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش حضور یافت و در جریان بخش هایی از مهمترین اقدامات و دستاورد های ارتش در زمینه قدرت پهپادی، اشراف اطلاعاتی، خودکفایی، آمادگی های عملیاتی و حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز های زمینی، هوایی، دریایی و آب های بین المللی قرار گرفت.

در این بازدید امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سخنانی با خیر مقدم به رییس قوه قضاییه، مهمترین راهبرد های ارتش در ارتقای اقتدار ملی را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل آیت الله رییسی از ارتش برای کسب رتبه برتر سلامت مالی

تجلیل آیت الله رییسی از ارتش برای کسب رتبه برتر سلامت مالی