مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-21سياسي

برنامه های ستاد امر به معروف بازدارنده باشد


امام جمعه ملایر با بیان اینکه برنامه های ستاد امر به معروف باید بازدارنده باشد گفت: فعالان فرهنگی عملکرد جزیره ای را کنار بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر حجت الاسلام محمدباقر برقراری ظهر امروز در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ملایر در سال جاری با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی دینی و فرهنگی است اظهار کرد: طبق فرموده قرآن کریم قدرت باید دست اسلام و اهلش باشد.

 وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، خطرات فضای مجازی را جدی خواند و گفت: برای مدیریت فضای مجازی باید یک مدیریت مهندسی، حساب شده و کارشناسی انجام شود و با برنامه جلو برویم.

امام جمعه ملایر با اشاره به مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: طبق فرموده قرآن و روایات امر به معروف و نهی از منکر باید درست انجام شود و امروز اجرای این فریضه مهم نیز نیازمند برنامه ریزی و بازنگری است.

وی با بیان اینکه معنای اصلی امر به معروف و نهی از منکر یعنی قانون گذاری خوب، اقدام خوب و بازدارنده تصریح کرد: در شهرستان کارهای بسیار در سطح شهرستان مشاهده کنیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر در ماه مبارک رمضان هستیم افزود: حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود بنابراین باید با افرادی که به خود اجازه حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری می کنند برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ستاد امر به معروف بازدارنده باشد

برنامه های ستاد امر به معروف بازدارنده باشد