مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-21سياسي

موافقت محیط زیست با بیش از 70 درصد از طرح های اشتغال زایی در کردستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان از موافقت با بیش از 70 درصد از طرح ها و پروژه های بررسی شده صنعتی، تولیدی و خدماتی خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان از موافقت با بیش از 70 درصد از طرح ها و پروژه های بررسی شده صنعتی، تولیدی و خدماتی خبر داد.

فریبا رضایی در دهمین جلسه کمیسیون ماده 1، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار و تمامی مسلمانان و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دو محیط بان استان زنجان اظهار کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان در راستای اهداف سازمانی و اقتدا به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با آمادگی لازم، موافق تسریع در روند توسعه و رشد اقتصادی پایدار استان است.

وی ضمن گرامیداشت روز جهانی زمین پاک(دوم اردیبهشت) و بیان شعار این روز با عنوان احیای زمین با افزایش بهره وری برای توسعه پایدار ؛ خاطرنشان کرد: با انجام مسؤولیت های شغلی و اجتماعی و رعایت ضوابط زیست محیطی، توسعه پایدار استان و رشد اقتصادی و کاهش بیکاری را در زمره اولویت های کاری خود می دانیم.

وی اضافه کرد: رویکرد کمیسیون ماده 11 به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به بهبود فعالیت های توسعه ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ همه جانبه زیست محیطی است تا با تبادل نظر اعضاء افزایش تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت محیط زیست با بیش از 70 درصد از طرح های اشتغال زایی در کردستان

موافقت محیط زیست با بیش از 70 درصد از طرح های اشتغال زایی در کردستان