مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-04-21اقتصادي

حمایت دانشگاه آزاد از طرح های فناورانه با فرایند جدید


تفاهم نامه همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری این دانشگاه به منظور حمایت از طرح های فناورانه با فرایند جدید به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس این تفاهم نامه این دو نهاد ذیل دانشگاه آزاد اسلامی، در حمایت و گسترش بازار محصولات دانایی محور و دانش بنیان و همچنین ارائه کمک ها و خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآور و موسسات دانش بنیان، با یکدیگر تشریک مساعی خواهند داشت.

هدف اصلی امضای این تفاهم نامه بر اساس شعار جهش تولید؛ مانع زدایی ها، پشتیبانی ها و برای تعیین وظایف و اختیارات طرفین در راستای تسهیل اجرای ماده 45 قانون برنامه چهارم توسعه مصوب 1383/6/11 و ماده 44 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب 1394/2/1 است.

اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری، ارزیابی و تشخیص صلاحیت اولیه شرکت ها و گروه های مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع فناورانه و نوآورانه را انجام و پس از ارزیابی ها، آنها را جهت بهره مندی از خدمات مالی و تسهیلاتی، به طرف دوم ارجاع خواهد داد.

در این جلسه دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، دکتر شهاب نوروزیان علم مدیرکل اداره اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه آزاد از طرح های فناورانه با فرایند جدید

حمایت دانشگاه آزاد از طرح های فناورانه با فرایند جدید