مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-21اجتماعي

شستشو و لایروبی چشمه آب سراب قلعه شاهین سرپل ذهاب


مدیر آبفا شهرستان سرپل ذهاب از شستشو و لایروبی چشمه آب سراب قلعه شاهین سرپل ذهاب خبر داد.

- احمد احمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای دستور مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه مبنی بر نظارت بیشتر بر کنترل کیفیت آب و پیشگیری از آلودگی های احتمالی، شستشو و لایروبی چشمه سراب قلعه شاهین در دستور کار امور آبفا شهرستان سرپل ذهاب قرار گرفت.

وی افزود: جهت ارتقا سطح کیفی و به منظور اطمینان از سلامت آب شرب روستاهای بهره مند از آب چشمه سراب قلعه شاهین و به منظور حذف آلاینده ها و میکرو ارگانیسم های مضر، جلبک و خزه های بستر و مظهر چشمه در قالب برنامه عملیات پیشگیرانه، عملیات پاکسازی شستشو و گندزدایی این چشمه بر اساس دستور العمل های مرکز پایش و کنترل کیفیت آب شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

مدیر آبفا شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: در ابتدای این عملیات که 6 ساعت به طول انجامید دریاچه سراب به صورت کامل تخلیه و عملیات خارج سازی رسوبات ته نشین شده صورت گرفت، سپس دیواره و کف دریاچه به صورت کامل شستشو و با استفاده از مواد گندزدا نسبت به گندزدایی دیواره و کف آن اقدام لازم انجام گرفت.

احمدی خاطر نشان کرد: چشمه آب سراب قلعه شاهین تأمین کننده آب شرب 16 روستای شهرستان سرپل ذهاب با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستشو و لایروبی چشمه آب سراب قلعه شاهین سرپل ذهاب

شستشو و لایروبی چشمه آب سراب قلعه شاهین سرپل ذهاب