مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-21سياسي

یکم اردیبهشت ماه گچساران با فوت 3 بیمار کرونایی


رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: متاسفانه امروز 3 نفر از افراد بستری شده در بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی گچساران جان خود را از دست دادند.

- سید طاهر حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  در حال حاضر 67 بیمار مبتلا ومشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی  این شهرستان بستری  هستند.

 وی ادامه داد: از مجموع افراد بستری شده در بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی هشت نفر در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری هستند.

 رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران ابراز کرد: روند مراجعه افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در یک هفته به بیمارستان شهید رجایی ثابت بوده است.

 حسینی اذعان کرد: روزانه 25 نفر از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه که از این تعداد 7الی 10 نفر در بخش کرونایی بستری می شوند.

 وی تصریح کرد: متاسفانه امروز 3 نفر از افراد بستری شده در بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی گچساران جان خود را از دست دادند.

 رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران با اشاره به اینکه این افراد دارای بیمار زمینه ای هستند، گفت: این افراد در رده سنی 46، 86 و 60 ساله بوده که براثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

حسینی با اشاره به اینکه با شیوع پیک چهارم ویروس جهش یافته کرونا روند بستری افراد مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکم اردیبهشت ماه گچساران با فوت 3 بیمار کرونایی

یکم اردیبهشت ماه گچساران با فوت 3 بیمار کرونایی