مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-21اقتصادي

تامین پایدار و بهینه برق به مراکز صنعتی، راهبردی اساسی در سال پشتیبانی تولید است


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان های فارس و بوشهر گفت: تامین پایدار و بهینه برق به مراکز صنعتی، راهبردی اساسی در سال پشتیبانی تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا نصیری در بازدید از چند طرح عمرانی تامین  و انتقال برق و همچنین مراکز صنعتی شهرستان دشتی در استان بوشهر با گرامیداشت سال مانع زدایی و  پشتیبانی تولید، اظهار داشت: تامین پایدار و انتقال بهینه برق به مراکز صنعتی راهبردی اساسی در سال پشتیبانی تولید است.

وی در این بازدید از پست 400 کیلو ولت شهرستان دشتی و همچنین کارخانه سیمان مُند شهرستان دشتی بازدید کرد و مشکلات و مسائل تامین برق در این صنایع را بررسی کرد.

وی ادامه داد: نظر به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری، بازدید از صنایع، مشترکین عمده و رسیدگی حضوری به خواسته های متقاضیان جدید که از برنامه های همیشگی  این شرکت است، امسال بیشتر مورد تاکید و دقت نظر قرار دارد و  در راستای اقدامی عملی به فرمایشات معظم له در اولین بازدید امسال، بازدید از کارخانه سیمان مُند دشتی انجام گرفت.

نصیری افزود: از عوامل مهم موفقیت هر فعالیت اقتصادی برخوردار بودن از مزیت های نسبی است و وجود مزیت های نسبی از جمله در دسترس بودن منابع انرژی در جنوب کشور عامل  اصلی موفقیت صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین پایدار و بهینه برق به مراکز صنعتی، راهبردی اساسی در سال پشتیبانی تولید است

تامین پایدار و بهینه برق به مراکز صنعتی، راهبردی اساسی در سال پشتیبانی تولید است