مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-04-21پزشكي

اقلام مورد نیاز برای مدیریت موج جدید همه گیری کووید19 در خراسان شمالی اعلام شد


سرپرست اداره سازمان های مردم نهاد خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تامین نیاز مراکز درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، - اقلام مورد نیاز برای مدیریت موج جدید همه گیری کووید19 اعلام شده است.

مهدی اسدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اوج گرفتن همه گیری بیماری کووید19 در موج چهارم این بیماری، نیاز مراکز درمانی و بهداشتی به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه ها و تجهیزاتی که برای مدیریت این همه گیری و ارائه خدمات بهتر به بیماران مبتلا مورد نیاز بوده در حال افزایش است.

وی بیان کرد: با توجه به اعتبارات محدود دانشگاه علوم پزشکی، تامین تمامی این اقلام در کوتاه مدت دشوار است بنابراین برای فائق آمدن بر موج چهارم همه گیری کووید19 نیازمند کمک های مردمی و خیرین نیک اندیش هستیم.

اسدی ادامه داد: در همین راستا اقلام موردنیاز مدافعان خط مقدم مبارزه با این همه گیری در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی برای استحضار خیرین گرامی در وبگاه دانشگاه اطلاع رسانی شده است.

وی عنوان کرد: اقلام حفاظت فردی مورد نیازمراکز بهداشتی و درمانی شامل ماسک p100 با فیلتر، ماسک N95، ماسک جراحی، لباس سرهمی و گان، محلول ضدعفونی دست و سطوح، عینک و شیلد محافظ، الکل 70 درصد، دستکش (لاتکس، پلاستیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام مورد نیاز برای مدیریت موج جدید همه گیری کووید19 در خراسان شمالی اعلام شد

اقلام مورد نیاز برای مدیریت موج جدید همه گیری کووید19 در خراسان شمالی اعلام شد