مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-21اقتصادي

قیمت زولبیا و بامیه در زنجان 35هزار تومان تعیین شد/تشدید نظارت ها


رییس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: بر اساس قیمت پیشنهادی از سوی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان قیمت زولبیا و بامیه درجه یک در استان زنجان، - 35 هزار تومان مصوب شد.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر به نظارت از بازار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: نظارت بر بازار کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان به صورت مشترک توسط بازرسان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان انجام می شود.

وی اظهار کرد: کالاهای پر مصرف ماه رمضان خرما، آش و حلیم، برنج، شکر، روغن نباتی و گوشت منجمد زیر ذره بین بازرسین هستند و 70 بازرس به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و در ماه مبارک رمضان نظارت ها تشدید شده است.

رییس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: بر اساس قیمت پیشنهادی از سوی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان قیمت زولبیا و بامیه درجه یک در استان 35 هزار تومان مصوب شد و قیمت توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تایید شد و برای اجرا به اتاق اصناف و اتحادیه قنادان ابلاغ شد.

مسلمی تاکید کرد: قیمت 35 هزار تومان برای زولبیا و بامیه مخلوط درجه یک تعیین شده و اگر قنادان این قیمت را رعایت نکنند برخورد لازم با آنها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت زولبیا و بامیه در زنجان 35هزار تومان تعیین شد/تشدید نظارت ها

قیمت زولبیا و بامیه در زنجان 35هزار تومان تعیین شد/تشدید نظارت ها