مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-21اقتصادي

فروش اجباری اقلام همراه با روغن، چرا و تا کی؟


از اواسط سال گذشته بود که کمبود روغن خوراکی در کشور به معضلی برای خانواده ها تبدیل شد که به گفته مقامات بالادستی این کمبود، حاصل از عدم واردات دانه های روغنی در یک برهه زمانی بوده است.

- ایسنا/خوزستان از اواسط سال گذشته بود که کمبود روغن خوراکی در کشور به معضلی برای خانواده ها تبدیل شد که به گفته مقامات بالادستی این کمبود، حاصل از عدم واردات دانه های روغنی در یک برهه زمانی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مساله در شرایط شیوع کرونا، برای سلامت جامعه نیز بسیار خطرآفرین شد و بسیاری از مردم با حضور در صف های طولانی خرید روغن، ریسک ابتلا را به جان خریدند.

کمبود روغن در بازار، پیچ و تاب های زیادی به وجود آورد؛ از فروش اجباری تن ماهی و رب گوجه تا اسمارتیز و پفک همراه با روغن! در ماه های گذشته از جو کمبود روغن و هجوم مردم برای خرید روغن کاسته شده است اما فروش اجباری اقلام همراه با روغن در برخی از واحدهای صنفی کماکان ادامه دارد که این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است.

در یک مورد، شب گذشته یک سوپرمارکت محله ای در خیابان اقبال کوی ملت اهواز به مشتری گفت مجبور است در ازای فروش روغن پخت و پز، روغن زیتون نیز بخرد زیرا بنکدار در ازای ارائه روغن های خوراکی، به وی روغن زیتون نیز فروخته است و هفته گذشته نیز روغن را در ازای خرید همراه با رب گوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اجباری اقلام همراه با روغن، چرا و تا کی؟

فروش اجباری اقلام همراه با روغن، چرا و تا کی؟