مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-21ورزشي

ثبت اولین وقف استان اردبیل در سال 1400


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، اولین وقف استان اردبیل در سال 1400 ثبت گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در جریان تحویل موقوفه مهدویان به بهزیستی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، اولین وقف استان اردبیل در سال 1400 توسط وراث یک مرحوم ثبت گردید.

وی افزود: این وقف یک باغ ویلا به مساحت 9117 متر مربع واقع در شهرستان نیر است که توسط وراث مرحوم شجاع مهدویان نیری به نام موقوفه آن مرحوم جهت استفاده اشخاص تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان اردبیل به عنوان مکان تفریحی، آموزشی و ورزشی ثبت شد.

فقرزدایی از جامعه با گسترش فرهنگ وقف مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: رویکرد اداره اوقاف استان پیرامون موقوفات در سال جدید، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و با هدف تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خواهد بود.

ستوده به اهمیت و ارزش وقف اشاره کرد و ادامه داد: فقرزدایی از جامعه با گسترش فرهنگ وقف انجام گرفته و محرومیت کاهش می یابد، چرا که وقف یکی از راه های توزیع مجدد درآمد به شمار می رود.

وی تصریح کرد: تمامی هزینه کرد در موقوفات بر اساس نیت موقوفه است و اولویت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اجرای امینانه نیات واقفین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اولین وقف استان اردبیل در سال 1400

ثبت اولین وقف استان اردبیل در سال 1400