مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-21سياسي

عملیات اجرایی نصب المان آزادی در سقز آغاز می شود


عملیات اجرایی نصب المان آزادی در میدان آزادی سقز به زودی آغاز می شود.

- رشید میرحسامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سقز اظهارداشت: عملیات اجرایی و نصب المان در میدان آزادی این شهر به زودی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه المان های شهری عنصر شاخصی برای معرفی هویت شهر و همچنین آینه ای تمام نما از هویت و فرهنگ شهر هستند، افزود: برخی از میادین اصلی سقز بدون المان بوده که اجرا و نصب المان هایی مناسب در این میادین همواره از درخواست ها و دغدغه های بحق شهروندان بوده و هست.

شهردار سقز خاطرنشان کرد: میدان آزادی از میادین اصلی و مرکزی شهر به شمار می رود که بدون المان است و در این راستا برای زیباسازی و هویت بخشی به این میدان و خارج کردن آن از فضای بصری نامناسب فعلی، مصوبات و مکاتبات اداری لازم برای نصب المانی با مفهوم آزادی در این میدان انجام شده است و به زودی عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

میرحسامی ادامه داد: امید است، بتوانیم در حوزه زیباسازی شهری و اجرا و نصب المان هایی جهت هویت بخشی به سایر میادین و نقاط مهم شهری اقدامات مناسبی را اجرایی کنیم.

اجرای خط کشی محل های عبور عابر پیاده شهردار سقز همچنین اظهارداشت: جهت تسهیل در تردد و ایمنی عابرین، عملیات رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی نصب المان آزادی در سقز آغاز می شود

عملیات اجرایی نصب المان آزادی در سقز آغاز می شود