مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-21اقتصادي

رکوردهای رشد انرژی های تجدیدپذیر در بحران کرونا


19 مانعی برای رشد جهانی منابع انرژی پایدار نبوده است و البته سال 2020 با تقاضای بی سابقه در این زمینه مواجه شد و 260 گیگاوات ظرفیت را اضافه کرد و آژانس بین المللی انرژی (IEA) عنوان کرد: - ایسنا/خراسان رضوی بیماری همه گیر کووید- 19 مانعی برای رشد جهانی منابع انرژی پایدار نبوده است و البته سال 2020 با تقاضای بی سابقه در این زمینه مواجه شد و 260 گیگاوات ظرفیت را اضافه کرد و آژانس بین المللی انرژی (IEA) عنوان کرد: در حال حاضر، انرژی خورشیدی ارزان ترین منبع برق در تاریخ است.

به نقل از ویفروم، دو سوم کل گازهای گلخانه ای، حاصل از تولید انرژی است، بنابراین توجه به منابع تولید انرژی پاک، عامل اصلی مبارزه با تغییرات آب وهوایی خواهد بود.

آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر (IRENA) گزارش کرد: در حالی که تغییر و تحول انرژی روندی غیرقابل توقف است، با این وجود استفاده از انرژی های تجدیدپذیر رو به افزایش است.

در اینجا برخی از تغییرات تاریخی اخیر در استفاده از انرژی که این روند را نشان می دهد، ارائه شده است.

سال 2020 رکورددار انرژی های تجدیدپذیر بود IRENA عنوان کرد: ظرفیت انرژی تجدیدپذیر در سال 2020 در سطح جهانی، 260 گیگاوات (GW) اضافه شد که نسبت به سال 2019 بیش از 50 درصد افزایش داشته و تمام رکوردهای قبلی را شکسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردهای رشد انرژی های تجدیدپذیر در بحران کرونا

رکوردهای رشد انرژی های تجدیدپذیر در بحران کرونا