مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-21پزشكي

بیم موج پنجم کرونا در آذربایجان شرقی


روز به روز بر سرعت کرونا در آذربایجان شرقی افزوده می شود و کارشناسان بهداشت و درمان بیم ورود این استان به موج پنجم بیماری را دارند.

- کرونا در آذربایجان شرقی در موج چهارمش به سرازیری افتاده است و روز به روز بر سرعت اش افزوده می شود، به گونه ای که به گفته کارشناسان درمان و بهداشت، در صورت تداوم بی توجهی مردم به رعایت دقیق و فراگیر دستورالعمل های بهداشتی، بیم ورود به موج پنجم نیز می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، آذربایجان شرقی از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت بدی به سر می برد، به گونه ای که بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تعداد بستری های کرونا در استان در زمان حاضر شاهد افزایش حدود چهار برابری نسبت به روزهای اول سال جاری است.

مسوولان نظام سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه موارد جدید ابتلا به کووید 19 در استان نیز سیر صعودی دارد، می گویند اگر سهل انگاری و عادی انگاری بیماری ادامه یابد، در روزهای آینده با وضعیت به مراتب وحشتناک تری مواجه خواهیم بود و هر روز شماری از عزیزان مان را از دست خواهیم داد.

در شرایطی که آمار مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی در روزهای نخست شیوع این ویروس در کشورمان، امیدوارکننده بود و همه از فرهنگ بالای مردم این خطه در رفتارهای جمعی سخن می گفتند، صعودی شدن منحنی رشد ابتلا به بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم موج پنجم کرونا در آذربایجان شرقی

بیم موج پنجم کرونا در آذربایجان شرقی