مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-21سياسي

واکنش کرباسچی به احتمال کاندیداتوری مصطفی تاج زاده


کرباسچی در رابطه با احتمال کاندیداتوری مصطفی تاج زاده گفت: من با اصل اعلام کاندیداتوری فردی مخالف نیستم، مخصوصاً ایشان که یک سری صحبت های داشته اند و بعضی از دوستان هم به آن اشکال وارد کرده اند.

- به نظرم خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان ایشان را تایید کنند و فکر می کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می کنند یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان آقای تاجزاده را تایید کنند و فکر می کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می کنند یا خیر.

غلامحسین کرباسچی درباره احتمال کاندیداتوری سید مصطفی تاجزاده برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نظر رسانه منتسب به کارگزاران درخصوص احتمال شکاف بین اصلاح طلبان، گفت: این که حضور ایشان باعث شکاف اصلاحات می شود باید جمع جبهه اصلاحات آن را بررسی کنند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: من با اصل اعلام کاندیداتوری فردی مخالف نیستم، مخصوصاً ایشان که یک سری صحبت های داشته اند و بعضی از دوستان هم به آن اشکال وارد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کرباسچی به احتمال کاندیداتوری مصطفی تاج زاده

واکنش کرباسچی به احتمال کاندیداتوری مصطفی تاج زاده