مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-21اقتصادي

با چند ترفند ساده تعمیر کولر گازی عمر آن را 2 برابر کنید!


عمر و کارایی کولر گازی را با تعمیر به موقع می توان دو چندان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، مسئله اهمیت تعمیر کولر گازی به صورت دوره ای و یا سرویس آن قبل از استفاده، بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که با تعمیر به موقع می توان کارایی و عمر مفید کولر را دو چندان کرد.

از طرفی پیدا کردن یک تعمیرکار کولر گازی حرفه ای که بتواند مشکلات شایع در سیستم را به سرعت شناسایی و رفع کند، مانع از پرداخت هزینه های گزاف برای خرید کولر جدید می شود.

افزایش عمر مفید کولر با تعمیر کولر گازی مشهد به گفته افراد فنی کار خدمات تعمیر کولر گازی مشهد مهم ترین گام در افزایش عمر مفید کولر، نگهداری و رفع سریع مشکلات آن می باشد.

به علاوه پرداختن به خرابی های رایج در کولر گازی، سبب افزایش سرمای حاصل از آن شده و به این ترتیب راندمان کولر نیز بیشتر می شود.

به عبارت دیگر (راندمان بیشتر = افزایش طول عمر کولر گازی).

عامل به جود آورنده مشکلات رایج در کولر گازی وجود هر گونه ایراد فنی در قطعات آن و گاه نیز نشأت گرفته از تأثیر عوامل جانبی مختلف می باشد.

چگونه با اقدام به تعمیرات کولر گازی در مشهد، طول عمر کولر خود را افزایش دهیم؟ به طور کلی مشکلات رایج در کولر گازی بخشی الکتریکی و بخشی از آن مکانیکی بوده که از روی علائمی همچون خرابی برد کنترل الکتریکی، پرتاب کم باد کولر، کار نکردن ریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چند ترفند ساده تعمیر کولر گازی عمر آن را 2 برابر کنید!

با چند ترفند ساده تعمیر کولر گازی عمر آن را 2 برابر کنید!