مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-21اقتصادي

پیامدهای انتقال سازمان های عمومی به نواحی فرسوده


طرح پژوهشی «بررسی اثرات و پیامدهای انتقال سازمان های عمومی به نواحی فرسوده به مثابه پروژه محرک توسعه» توسط مرکز ارزیابی تأثیرات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و با حمایت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران انجام شد.

- طرح پژوهشی بررسی اثرات و پیامدهای انتقال سازمان های عمومی به نواحی فرسوده به مثابه پروژه محرک توسعه توسط مرکز ارزیابی تأثیرات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و با حمایت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این طرح پژوهشی با بهره گیری از رویکرد ارزیابی تأثیرات اجتماعی و با هدف برآورد پیامدهای ناشی از انتقال سازمان های عمومی به بافت فرسوده شهر تهران به مثابه پروژه محرک توسعه، با استفاده از روش های اسنادی و میدانی نخست به گردآوری داده ها و اطلاعات پرداخته و در نهایت با بهره گیری از فنون متفاوت همچون سناریونویسی و مطالعات تطبیقی، برآوردی از متغیرها و ذی نفعان تحت تأثیر ارائه کرده است.

این پروژه علاوه بر مرور پژوهش های انجام شده و مرتبط با موضوع، برخی از طرح های شهری داخلی و خارجی مرتبط را نیز مورد بررسی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای انتقال سازمان های عمومی به نواحی فرسوده

پیامدهای انتقال سازمان های عمومی به نواحی فرسوده