مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-21پزشكي

تفاوت فاحشی بین واکسن های کرونا وجود ندارد/ 6 هزار نفر در قم واکسنینه شده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این که تفاوت فاحشی بین 4 واکسن وارداتی وجود ندارد اظهار کرد: هدف اصلی واکسیناسیون علیه بیماری کووید19، کاهش مرگ و میر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر در نشست امروز باشند.

وی درباره آخرین آمار بستری شدگان و جانباختگان کرونایی در استان نیز گفت: در حال حاضر حدود 570 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که حال حدود 110 نفر از آنان وخیم است، ضمن آن که متأسفانه مرگ و میر کرونایی در استان در حال افزایش است و حتی در برخی از روزها دو رقمی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین افزود: با توجه به آن که میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تأثیری مستقیم در آمار ابتلا، بستری و فوتی های کرونایی دارد، باید اذعان داشت که تنها در صورت رعایت 90 درصدی محدودیت ها و شیوه نامه های بهداشتی است که می توان این موج بیماری را نیز پشت سر گذاشت.

قدیر در ادامه مدیریت تخت های بیمارستانی، راه اندازی طرح بستری موقت بیماران کرونایی در بیمارستان ها و همچنین افزایش ساعت فعالیت مراکز منتخب بهداشت را سبب افزایش تاب آوری کادر بهداشت و درمان دانست و تصریح کرد: تردیدی نیست که هرچه اشغال تخت های بیمارستانی توسط بیماران کووید19 بیشتر شود، احتمال آسیب سایر بیماران بستری در مراکز درمانی هم بیشتر خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت فاحشی بین واکسن های کرونا وجود ندارد/ 6 هزار نفر در قم واکسنینه شده اند

تفاوت فاحشی بین واکسن های کرونا وجود ندارد/ 6 هزار نفر در قم واکسنینه شده اند