مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-21دانش

معرفی «علوم داده» در سلسله همایش های جهت


انجمن های علمی ریاضی دانشگاه های خواجه نصیرالدین طوسی و خوارزمی، در جهت معرفی گرایش ها، فضاهای تحقیقاتی و بازار کار رشته ریاضی، طی سلسله همایش های جهت به معرفی گرایش «علوم داده» می پردازد.

- انجمن های علمی ریاضی دانشگاه های خواجه نصیرالدین طوسی و خوارزمی، در جهت معرفی گرایش ها، فضاهای تحقیقاتی و بازار کار رشته ریاضی، طی سلسله همایش های "جهت" به معرفی گرایش علوم داده می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، علوم داده حوزه ای بسیار گسترده و میان رشته ای است که از بخش های مختلفی مانند آمار و ریاضی،هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، و مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی بهره می برد.

هدف علوم داده، استفاده از روشهای آماری و الگوریتم های یادگیری ماشین جهت پردازش داده های گوناگون و معمولا غیرساختاریافته، مانند نوشته، صدا، عکس یا فیلم، در حجم های بسیار زیاد است تا بتوان از آن اطلاعات مفیدی استخراج کرد.

علم داده، مطالعه محلی که داده ها از آن می آیند، نشانگر چه چیزی هستند و چگونگی مبدل ساختن آن ها به منبعی ارزشمند برای کسب وکار و استراتژی های فناوری اطلاعات سازمان است.

کاوش حجم بالایی از داده های ساختار یافته و ساختار نیافته به منظور شناسایی الگوهایی انجام می شود که می توانند به سازمان ها جهت صرفه جویی در هزینه ها، افزایش کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی «علوم داده» در سلسله همایش های جهت

معرفی «علوم داده» در سلسله همایش های جهت