مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-21فرهنگي

آموزش آنلاین روند 0 تا 100 تولید یک لباس


سومین نشست آموزشی هشتمین جشنواره «نقش تن پوش» به صورت آنلاین و با موضوع «روند 0 تا 100 طراحی تا تولید محصول» برگزار می شود.

  - سومین نشست آموزشی هشتمین جشنواره نقش تن پوش به صورت آنلاین و با موضوع روند 0 تا 100 طراحی تا تولید محصول برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش ، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد، تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست هایی آموزشی را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند.

این نشست ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این نشست روز چهارشنبه (اول اردیبهشت ماه) با موضوع 0 تا 100 طراحی تا تولید محصول و با حضور فرامرز فرمانی، استایل یست، طراح و مجری لباس برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند ساعت 21 روز چهارشنبه (اول اردیبهشت ماه) از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن پوش به آدرس http://instagram.

com/department_mode این نشست آموزشی را دنبال کنند.

هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و اتحادیه ها و صنوف پوشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آنلاین روند 0 تا 100 تولید یک لباس

آموزش آنلاین روند 0 تا 100 تولید یک لباس