مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-21اقتصادي

نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد


مدیر پروژه شرکت توسعه انرژی، نفت و گاز لاوان وابسته به گروه مالی گردشگری اعلام کرد: با مشارکت این شرکت، نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردیبهشت ماه امسال در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

- با مشارکت شرکت توسعه انرژی، نفت وگاز لاوان وابسته به گروه مالی گردشگری؛ نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد مدیر پروژه شرکت توسعه انرژی، نفت و گاز لاوان وابسته به گروه مالی گردشگری اعلام کرد: با مشارکت این شرکت، نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردیبهشت ماه امسال در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی گروه مالی بانک گردشگری ، بهزاد آقابابازاده گفت: مذاکرات قرارداد مشارکت در پروژه نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی مجلسی، بهار سال 1399 آغاز شد و پس از توافقات اولیه در تیرماه، در نهایت آذر ماه امسال قرارداد منعقد شد.

وی افزود: با این قرارداد، شرکت توسعه انرژی، نفت و گاز لاوان دو هدف مهم را دنبال کرد.

نخستین هدف دستیابی به درآمد عملیاتی در کمترین زمان ممکن و دوم ورود به صنعت رو به رشد بین المللی و ملی انرژی های تجدیدپذیر به خصوص انرژی خورشیدی است.

آقابابازاده ادامه داد: از مهم ترین دستاوردهای این پروژه، می توان به آغاز فعالیت عملیاتی این شرکت بعد از 9 سال و استفاده از منابع داخلی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد

نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد