مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-21اقتصادي

«آینده صنعت گاز ایران در رابطه با رقابت های منطقه ای» بررسی می شود


مرکز مطالعات اقتصادی و سیاسی دانشکده ی اقتصاد و علوم سیاسی با همکاری انجمن علمی اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، وبینار تخصصی «آینده صنعت گاز ایران در رابطه با رقابت های منطقه ای» را برگزار می کند.

- آینده صنعت گاز ایران در رابطه با رقابت های منطقه ای بررسی می شود مرکز مطالعات اقتصادی و سیاسی دانشکده ی اقتصاد و علوم سیاسی با همکاری انجمن علمی اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، وبینار تخصصی آینده صنعت گاز ایران در رابطه با رقابت های منطقه ای را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، پتانسیل صادرات گاز ایران ، خط لوله گاز طبیعی ایران به چین ، چشم انداز گاز در پساکرونا و فرصت ها و تهدیدات پیش روی تجارت گاز ایران و تراز گاز، سرمایه گذاری و توان صادرات ایران از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این وبینار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دکتر حسین صادقی ـ دانشیار دانشگاه تربیت مدرس، دکتر عباس ملکیی ـ دانشیار دانشگاه صنعتی شریف، دکتر قاسمیان ـ رییس امور اقتصادی و مسئول حوزه آسیا و اقیانوسیه در معاونت امور بین الممل وزارت نفت و دکتر فاضل مریدی ـ استادیار دانشگاه شهید بهشتی، از جمله سخنرانان این نشست علمی هستند که در موضوعات یاد شده، سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آینده صنعت گاز ایران در رابطه با رقابت های منطقه ای» بررسی می شود

«آینده صنعت گاز ایران در رابطه با رقابت های منطقه ای» بررسی می شود