مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-21پزشكي

کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای تجریش افتتاح شد


کلینیک درمان سرپایی بیمارانی کرونایی، بخش مراقبت ویژه 2 و اولین دستگاه سی تی اسکن پرتابل کشور در بیمارستان شهدای تجریش، روز گذشته افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر جان بابایی - معاون درمان وزارت بهداشت، در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهدای تجریش، اظهار کرد: به همت خیرین بخش هایی از این بیمارستان از جمله آنژیوگرافی و تصویربرداری تجهیز و توسعه یافته و کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی نیز افتتاح شده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت راه اندازی کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی در این بیمارستان، افزود: بخش زیادی از بیماران کرونایی پایتخت در بیمارستان شهدای تجریش بستری هستند.

از طرفی این کلینیک 40 تختخوابی مختص بیماران کرونایی نیست و با کاهش آمار ابتلا، سایر بیمارانی که نیاز به دریافت خدمات سرپایی دارند می توانند از این کلینیک استفاده کنند.

جان بابایی تصریح کرد: کلینیک های مشابه در اکثر بیمارستان هایی که زیر فشار بحران کرونا هستند، راه اندازی شده است تا از این ظرفیت بهره مند شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه از گذشته چالش تامین تخت بیمارستانی در کشور وجود داشته است، گفت: باوجود بحران کرونا، وزیر بهداشت با همکاری سایر مسئولان در تلاش است این مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای تجریش افتتاح شد

کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای تجریش افتتاح شد