مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-21اقتصادي

کاهش شدید کیفیت نهاده های دامی/ مجلس ورود کند


رییس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان از کیفیت پایین نهاده های دامی انتقاد و بیان کرد: کیفیت نهاده های دامی به شدت کاهش پیدا کرده و استانداردهای لازم را ندارد و از مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم که به این قضیه نیز ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید موافق قدیری، رییس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان در مورد موانع پیش روی تولید و عرضه نهاده های دامی گفت: مشکلاتی که ما در نابسامانی نهاده های دامی در سال گذشته تجربه کردیم به اذعان فعالان حوزه تولید محصولات پروتیینی طیور در تاریخ چهل پنجاه سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: نمونه این نابسامانی ها تخصیص ارز 4200 تومانی به نهاده ها بود که متاسفانه در نهایت با ارز 26 هزار تومانی و 30 هزار تومانی به دست تولیدکنندگان رسید و این اوج ناکارآمدی و سوء مدیریت در بدنه دولت را نشان می دهد.

رییس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان مشکلات این حوزه را در دو بخش داخلی و خارجی بررسی کرد و گفت: بخشی از مشکلات خارجی مربوط به کرونا و تحریم ها و انتقال ارز و فروش نفت بود که ارتباطی به تولیدکنندگان و وزارت جهاد نداشت اما بخشی از مشکلات هم مستقیماً به موضوعات مدیریتی وزارت جهاد و صمت و حتی بانک مرکزی برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید کیفیت نهاده های دامی/ مجلس ورود کند

کاهش شدید کیفیت نهاده های دامی/ مجلس ورود کند