مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-21اقتصادي

اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت های فولادی خوزستان را نمی دهیم


اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت های فولادی خوزستان را به خارج از استان نخواهیم داد.

- رییس مجمع نمایندگان استان در واکنش به احتمال فروش سهام فولاد اکسین: اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت های فولادی خوزستان را نمی دهیم ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت های فولادی خوزستان را به خارج از استان نخواهیم داد.

سید کریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شنیده هایی مبنی بر تلاش برای خرید سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان از سوی برخی شرکت های بزرگ فولادی خارج از استان به گوش رسیده و عده ای نیز این مساله را به ما اطلاع داده اند اما ما به دنبال مستندات در این خصوص هستیم.

وی افزود: باید مستنداتی ارائه شود تا نمایندگان خوزستان و اعضای مجمع نمایندگان بتوانند به صورت مستند از حق مردم استان دفاع کنند اما تاکنون سندی مبنی بر مسائل مطرح شده مشاهده نشده است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: هرچند مکاتبه ای برای خرید سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان از سوی برخی شرکت های بزرگ فولادی خارج از استان نبوده اما زمزمه هایی در این زمینه بوده است.

وی افزود: نمایندگان خوزستان قطعا اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت های فولادی استان خوزستان را به خارج از استان نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت های فولادی خوزستان را نمی دهیم

اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت های فولادی خوزستان را نمی دهیم